پسرم الشنپسرم الشن، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

الشن

عروسی بازی

1390/8/2 21:11
نویسنده : مادر
704 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نوبت من است که عروس شوم.

یک لباس سفید پوشیده ام که خیلی خوشگل است.

تازه تور هم دارم.تازه لپ هایم هم قرمز است.

خودم هم کیک آورده ام ، سه تا.

امروز نوبت سارا است که داماد شود. برایش سبیل کشیده ایم.

رویا و مینا و نگار هم مهمان ها یمان هستند.

آن ها دو تا قند را روی سر من می سایند و من خوشبخت می شوم.

فردا نوبت میناست که عروس شود . من هم قرار است از آن آقاها

 شوم که دفتر های گنده دارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مجموعه جذاب و شاد کودکانه شامل بهترین سرگرمی های آموزنده برای کودکان
3 آبان 90 9:30
مجموعه جذاب و شاد کودکانه شامل بهترین سرگرمی های آموزنده برای کودکان آشنایی با حروف - کارتون - رنگ آمیزی - شعر - لطیفه و لبخند - داستان - سرگرمی - ضرب المثل شامل : داستان های زیبا و انیمیشن شعرهای کودکانه آشنایی با حروف الفبای فارسی و انگلیسی آشنایی با حیوانات بازی های متنوع و جذاب کارتون رنگ آمیزی ضرب المثل های ایرانی لطیفه و لبخند
مامان سانای
7 آبان 90 10:28
یاد بازی های کودکی بخیر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الشن می باشد